|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Sophie
Miss Holmes
Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Niemcy Płeć: Annabeth
|
Wysłany: Czw 17:27, 21 Lut 2013 Temat postu: REGULAMIN |
|
|
REGULAMIN FORUM
I.OGÓLNE
1. Regulamin jest nadrzędny i obowiązuje wszystkich użytkowników forum.
2. Po rejestracji i zapoznaniu się z regulaminem, należy założyć temat powitalny w dziale 'Przywitaj się!'
3. Konta nieaktywowane lub konta użytkowników, którzy nie napisali ani jednego posta będą usuwane po 3 miesiącach. Konta nieaktywne będą usuwane po okresie pół roku.
4. Zabronione jest zakładanie wielu kont. Taki użytkownik dostanie ostrzeżenie i wszystkie konta, poza głównym, zostaną usunięte.
5. Użytkownik, który otrzyma 5 ostrzeżeń zostanie zablokowany (zbanowany) na okres miesiąca. Jeżeli później znów otrzyma ostrzeżenie jego konto zostanie bezpowrotnie usunięte, a adres e-mail i IP zablokowane.
6. W wyjątkowych przypadkach, nawet jeżeli użytkownik nie posiada 5 ostrzeżeń, może zostać zablokowany na okres tygodnia.
7. W zależności od wykroczenia użytkownik może otrzymać upomnienie lub ostrzeżenie. Trzy upomnienia są równe jednemu ostrzeżeniu.
8. Jeżeli masz problem lub pytanie, możesz założyć temat w dziale Pytania lub napisać do Administratorów albo Moderatorów.
9. Kolor czerwony oraz fioletowy zarezerwowany jest dla adminów, natomiast kolory zależne od rangi dla moderatorów. Osoby mające inną rangę specjalną piszą takim samym kolorem jak pozostali użytkownicy.
10. Rangi specjalne zostaną przyznane użytkownikom za szczególną pomoc dla forum.
11. W kilku działach znajdują się tematy informujące, jakie posty i tematy powinny się tam znaleźć(np. Oznaczenia, Zakładanie tematu). Ich również należy przestrzegać.
12. Jeżeli masz własne forum, możesz wymienić się z nami buttonami w dziale Partnerstwo.
13. Regulamin może zostać zmieniony. O każdej zmianie użytkownicy będą informowani w dziale Informacje.
II. POSTY I TEMATY
1. Na forum panuje wolność słowa, ale nie wolno obrażać lub wyśmiewać innych użytkowników.
2. Zakaz pisania dużymi literami, kursywą lub pogrubieniem. Jest to wskazane tylko wtedy, gdy chcemy ogłosić coś ważnego. Należy tego nie nadużywać!
3. Zabrania się pisania 'falą' (CzYLi TaK).
4. Zabrania się umieszczania na forum jakichkolwiek materiałów (lub linków do nich) uchodzących za obraźliwe.
5. Zabrania się spamowania, zaśmiecania oraz off-topowania.
6. Zakaz używania przekleństw i wulgaryzmów.
7. Na forum piszemy po polsku, więc wskazane jest używanie znaków polskich i interpunkcji oraz pisania gramatycznie poprawnie. Posty powinny być zrozumiałe dla wszystkich.
8. Do założenia nowego tematu, należy wybrać odpowiedni dział.
9. Tematy zdublowane będą kasowane.
10. Administratorzy i moderatorzy mają prawo do zamknięcia tematu w przypadku gdy jego autor dowiedział się tego, czego chciał, lub dyskusja odbiega od początkowych założeń.
11. Proszę wystrzegać się postów jednolinijowych. W jednym poście muszą się znajdować przynajmniej 3 słowa. Wyjątkiem są posty w dziale gier i zabaw. Pozostałe posty będą karane upomnieniami i/lub usuwane.
12. Niedozwolone jest zwracanie uwagi innym użytkownikom, pisaniem w stylu "Tak nie wolno","Nie ten dział" itp. Proszę zostawić to Administracji lub Moderatorom. Ewentualnie można napisać do wyżej wymienionych z informacją, że dzieje się coś, co nie powinno.
13. Wypowiedzi nic nie wnoszące do tematu lub od niego odbiegające, będą usuwane.
14. Zakaz spoilerowania (spiolery należy zakrywać na biało i oznaczać kolorowym napisem SPOILER).
III. AVATARY I BANNERY
1. Maksymalna wielkość avataru może wynosić 200px a rozmiar nie może być większy niż 64kB.
2. Banner nie może być dłuższy niż 250 pikseli i szerszy niż 500 pikseli. Możecie dodać tam co chcecie: teksty, obrazek/i, nie naruszając oczywiście regulaminu forum!
3. Nie wolno posiadać takiego samego awatara lub bannera jak inny użytkownik, ponieważ jest to mylące.
IV. C-box
1. Zakaz spamowania w C-Boxach .
2. Należy starać się pisać pełne zdania, zaczynać je z dużej litery i kończyć kropką.
3. Zakaz podszywania się pod innych użytkowników w Chat-Boxie.
V. Administrator
1. Administrator zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu.
2. Administrator nie ponosi żadnej odpowiedzialności za materiały zamieszczane na forum przez użytkowników.
3. Administrator nadzoruje działanie forum i przyjmuje wszelkie uwagi na temat jego funkcjonowania.
4. Administrator może usunąć daną osobę z forum bez podania przyczyny.
VI. Moderatorzy
1. Każda ingerencja do wypowiedzi innego użytkownika musi być odznaczona kolorem, odpowiadającemu kolorowi rang i skrótowym podpisem na samym dole wypowiedzi.
2. Moderator ma obowiązek poprawiać błędne posty, ale nie może edytować postu innego użytkownika w sposób, który zmieni jego treść lub sens.
3. Moderator nie może edytować w jakikolwiek sposób postów Administratora ani ich usuwać. Ewentualnie swoimi uwagami może podzielić się z Adminem na pw.
4. Moderator ma pomagać innym użytkownikom, a także dawać przykład poprawnymi postami, musi więc prezentować postawę godną naśladowania.
5. Obowiązkiem Moderatora jest utrzymywanie porządku, dyscypliny i estetyki w przypisanym mu dziale tematycznym, a także egzekwowanie regulaminu od użytkowników.
6. Moderator ma prawo upominać lub dawać ostrzeżenia użytkownikom łamiącym Regulamin.
7. Administratorzy mają prawo nie zgadzać się ze zdaniem Moderatora.
8. Jeżeli Moderator otrzyma ostrzeżenie, przestanie wypełniać swoje obowiązki, będzie łamał regulamin lub zachowywał się nieodpowiednio, zostanie zdjęty z tej funkcji.
9. Moderator ma prawo do modyfikacji postów tylko i wyłącznie w przypisanych mu działach.
10. Gdy znajdą się odpowiednie osoby i zajdzie potrzeba, grono Moderatorów może ulec powiększeniu. Szansę zostania Moderatorem mają osoby przestrzegające regulamin, zaangażowane w życie forum i obecne na nim od dłuższego czasu. Duża ilość postów wcale nie zwiększa szanse na zostanie Moderatorem.
Nie znajomość regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Anonim97
Strażnik Obozu
Dołączył: 30 Gru 2010
Posty: 337
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Percy
|
Wysłany: Czw 22:01, 21 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Nowy regulamin przeczytany. Wreszcie regulamin do cboxa . Potrzebny się w pewnym momencie wydawał, szczególnie ten punkt z podszywaniem.
Cytat: | 3. Konta nieaktywowane lub konta użytkowników, którzy nie napisali ani jednego posta będą usuwane po 3 miesiącach. Konta nieaktywne będą usuwane po okresie pół roku. |
O ile z kontami zerowymi się zgadzam, to nie widzę powodu, żeby kasować nieaktywne konta. Zdarzają się powroty użytkowników po dość długim czasie. No, ale cóż nie ja układam regulamin. To są tylko takie moje przemyślenia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
rolKa178
Kryzys Tantala
Dołączył: 12 Sie 2012
Posty: 562
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Domek nr 11 Płeć: Percy
|
Wysłany: Pią 16:16, 01 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Fajny
Zapoznałem się.
Tylko te ,,Niedozwolone jest zwracanie uwagi innym użytkownikom, pisaniem w stylu "Tak nie wolno","Nie ten dział" itp.''
Coś takie dziwne się wydaje, tak jakbyście chcieli zostawić wszystko Moderatorom lub Administratorowi, a zwykły ,,szarak'' nie mógł zwrócić uwagi. Nie spamując oczywiście. Ale nowy regulamin bardzo mi się podoba. W miarę czytania uśmiech rósł na moich ustach.
Niestety to zawsze jest spam. Wyścig dosłownie. Pojawia się z 5 postów, jakby raz nie wystarczył i każdy chce pouczać, a od tego naprawdę są moderatorzy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|